Monday, October 4, 2010

al-kisah nasi kanda

hehe, act kn,, blog ni aku da sign up lg lme dri yg aku igt. haha.



hahahaha! -_-! nyanyuk suda. isk3.

erm, aku skrg duk kt office pk sdare aku ni, bru lepas blek mkn nasi kandar. hihi.
act, selama aku idop 18 tahun 4 bulan 8 hari ni, ni la 1st time aku mkn nasi kandar. hehe, :D sedap... ;9 pk sadare aku kate, nasi kandar yg tempat kitorg mkn tadi, dia pny spice, sume dia giling sendiri. tp mmg b'baloi la, beratur org dtg, semata2 nk mkn nasi kandar kat kedai 2. :) pk sdare aku kate lagi, sblm kedai 2 bkk, kdai 2 bkn kedai,, erk? kedai 2 bkn kedai? ok2, i mean,, sblm ni, tauke kedai 2 bkk gerai je. then, pk sdare aku tny lak, tau xkandar 2 ape? dlm otak aku t'bayang seorg kanda ensem, aka zed zaidi, jual nasik.




hmmm, nice thought right?

then pk sdare aku smbung ckp, tgok blakang org 2. (blakang bju org 2 ,aka pekerja kdai 2, ade gmbar org jinjing kayu atas bahu) pk sdare aku kate, ha, 2 la kandar.
owhhhh... kandar 2 cm kata kerja la kireny,, mengandar kayu. tapi! knape org xpggl nasi kayu jinjing atas bahu instead of nasi kandar??? hmmm,, thinking,, thinking,, owh!! ok2! jgn mrah,, aku tau da, 1/2 tan amylase d bazirkn ntok order 1 nasik. ok2, fine. -_-!

dush! sian kat zed zaidi, kau suruh dia jual nasik??! -_-!

btw,, kdai 2 da de 2,3 cawangn da kott. hihi. bagos kn? clap3! :)

ps2, otw ke office ni, dlm kereta, pk sdare aku menyanyi 1 lagu, 'sekebun cinta, nan berbu,,nga..' eyh? lagu ni ke? isk, didnt seem like. tp kn, sbnrny, aku pn xsure dia nyanyi lagu ape, same ade aku yg xpenah dgr lagu 2, atau, lagu 2 mmg pk sdare aku tlh 'decorate' blek. hihi. (kalau dia bce ni, mampos aku. _-_ ) DAN,,, dgn xsemena2, ujan pon turun,, tup,tap,tup,tap kne cermin. ps2, isteri dia tegur, bang, da ujan da ni bang. ;p tp, dia tetap meneruskn nyanyiannya. ujan sudah semakin lebat, pk sdare aku xde tanda2 nk berenti nyanyi. aku pn ckp, auntie, katak kate, aku nyanyi 2,3 napas bru ujan, tpi, org ni nyanyi, bru senapas da ujan. ps2 aku pn sengih ala2 kerang hapak gi2. hihi. ps2, auntie aku kate, bang, dia mengata abg bang. ;p aku pown sengih,,jee. ps2 pk sdare aku kate, long, turun long. (turun kereta) hahahahahak! aku bantai gelak kuat2! (dlm ati, kalo dia suruh turun betul2 cmne? ;D) xpe2, call sugar daddy suruh pick up. ;p tp, yg pling penting, aku b'jaya bt pk sdare aku 2 berenti nyanyi. haha! ;p bgoz la 2 kn?? kalo x, katak kate, aku rse, aku kne letak jwtn. -_-'

2 comments:

Anis said...

yg tang zed zaidi tu mmg sumpah xleh blah
knape brangan jauh sgt?
hahaha ;DD

ain said...

;p
sbb dy kanda ensem!!!
hahaha!
da 2, nasik kanda kn...
hehe
i've no idea.. -_-! ;p

 
Copyright that's what we call LIFE.. 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .